paw-patrol-dvd-recensie-copyright-trotse-vadersPAW PATROL rolt door de sneeuw en glijdt over het ijs in deze 7 wintermissies, inclusief een dubbel avontuur om Kerstmis te redden! Een skilift reddingsactie en een sneeuwmonster opsporen, geen missie is te groot en geen pup te klein. Zie ook hoe Rubble bij het team komt door te helpen in een situatie vol met sneeuw!

Helemaal voor de tijd van het jaar, het is namelijk winter in Adventure Bay. Onze zoon is helemaal fan van Paw Patrol en ik snap hem helemaal.

De pups Chase, Marshall, Rocky, Rubble, Zuma en Skye vormen een heldhaftig reddingsteam welk geleid wordt door Ryder. Ook op deze dvd beleven ze weer spannende avonturen en deze keer allemaal in de winter. Dat betekent natuurlijk dat ze te maken krijgen met gladde wegen, lawines en nog veel meer situaties waar je in de winter voor kan komen te staan. Maar natuurlijk kan het team al deze situaties aan en hebben ze ook nog tijd om lekker in de sneeuw te spelen.

IMG_0472 IMG_0471

Op deze DVD staan zeven afleveringen. In de eerste aflevering komt de kerstman in de problemen. Doordat hij met zijn arrenslee in een zware stom terecht komt gaat het helemaal mis. De kans is groot dat de pakjes dit jaar niet op tijd bij de mensen thuis zullen zijn. Maar gelukkig komt Paw Patrol in actie en zorgt ervoor dat de slee van de kerstman weer gemaakt wordt en de rendieren weer worden opgespoord. Ieder lid van het team heeft zijn of haar eigen specialiteit en door goed samen te werken weten ze elke klus te klaren.

IMG_0475 IMG_0470

Persoonlijk vond ik de aflevering waarin verteld wordt hoe Rubble bij het team komt erg leuk. Een nieuwsgierige hond die gemakkelijk door de helden wordt opgenomen.

De afleveringen duren ongeveer duren ongeveer 12 minuten. Dit is prettig omdat je dan ook even een kort filmpje kan kijken. Op deze DVD staan de afleveringen:
IMG_0469– Pups redden kerstmis
– Pups in de sneeuw
– Pups en het sneeuwmonster
– Pups redden hun beloning
– Liftende pups
– Pups krijgen een Rubble
– Pups redden een walrus

Samenvattend kan ik over deze dvd zeggen dat het erg leuke verhaaltjes zijn op een leuke aansprekende manier vormgegeven met de superhelden van Paw Patrol. Wie nog geen fan was is het zeker na het kijken van deze DVD.

Paw Patrol – Reddingsmissies in de winter
DVD, deel 4, 89 minuten, Universal Pictures
Bestel deze DVD hier >>>>